lördag 15 augusti 2009

senaste tiden..


Hejhej ;D

jag och sanna har sovi hos varann fett mkt,
hahah tagit 10 000 kort o vart ute och gått o sett film o allt möjligt , kul som fan !
den 8 augusti var vi på ispremiären i swedbank arenan och kolla , de va trevligt ;D
sen sov ja hos henne o vi va vaken t typ 3 elr nåt
skulle vakna 8 ungefär för vi skulle åka på folkrace
men vi vaknade runt 9 och fixade oss
vi åt frukost sen åkte vi till klingre
kollade på folkrace och cross :D hade skitroligt :)
sen den 14e åkte jag till sanna och vi åkte in till stan och träffa jenny, stina, becca..
vi gick på stan typ men becca gick först
sen gick jenny o stina hem elr nåt dom skulle hämta film,
jag o sanna gick ner t Burger King och åt :D
sanna åt dubble cheese meal och ja åt chrispy chicken meal, gott gott :D
sen åkte vi till coop o handla godis,läsk o chips ;)
sen va vi i datan o sedan kom jenny o dom..
vi satte på film och hade askul hahaha :d men stina o becca gilla inte den :P
sen gick vi ut o busringde ;d hade cok mkt kul :D
sen åkte dom hem o ja o sanna satt vi datan fett länge
sen när kl blev halv 5 tänkte vi att vi skulle sova och så gick vi t sängen
o hon öppna tvn o sen såg vi ellen degeneres show ,
men sanna somna snabbt o ja somna säkert efter en halvtimme :P
hhahaha o så vakna ja före sanna hon verkade vara asssssssssstrött XD
men men nu idag har vi fixat oss, och varit i datan och typ gtt ut me sannas hund :D
egentligen skulle vi åka till sth igår men sanna fick inte
och ja fick inte för min bror, som eg sa att ja fick :S
men aja annars skulle ja gtt på the voice
och träffat massa kul människor som man saknar dåva ...speciellt min älskling.
saknar honom mkt mktmktmkt :O<3
aja ska skaffa kanin snaaaaaaaaart :D
längtaar som fan :)
ja måste fan klippa mejj snart, får damp
ska börja iv den 24e ;O
orka, de är fett orättvist, för lisa kan inte ens matte o hon fuska på nationella och fick g o får gå vanligt och jag kan matte, fick G i nationella óch förra terminen hade ja vg och nu fck ja ig i matte för nåt som ingen lärt mej och då är de knappast mitt fel !!!! ja e så jävla sur :@@@@

Inga kommentarer: