måndag 11 augusti 2008

<33



9e aug åkte jag och magda och överraskade nicole :) det va kul
sen igår så var jag med nicole, erik och joni<3>
kulkul , jag och joni följde med dom med pendeln sen åkte vi tillbaks men vi åkte ända till västerhaninge där han bor :P så vi gick runt och hade kul , tog massa kort och sånt :) haha han bar mej lite oxå ^^ och på stan varee väldigt kul :D men inga mer detaljer på det :P jag blev hungrig så vi gick till konsum och vi köpte en paprika och stor fanta. Jag fick nästan hela fantan på mej i slutet haha :O men aja innan de så gick vi till en gunga som inte slutar snurra :p joni tog typ kort och filmade och sånt :) haha de va sen när vi gick tillbaks till pendeln som joni kastade fanta på mej , blev dränkt i fanta haha <3>
aja ahahhah<3>

Inga kommentarer: