måndag 6 april 2009

dagen


OKej ;D nu ska ja berätta om min dag :)
dagen börja med att ja drömde en mardrömm o va rädd i sängen lite haha :O
sedan sov ja en timme för länge och jag tog på mig kläder, sminka snabbis o tog på mig västen o gick t tåget mot skolan :O
coook tråkigt...ja mötte linnea o magda i alvik men anyways...
kom till skolan 25 min sent *host*
o sen hade vi svenska..de va ju hm tråkigt och
sen gick ja o linnea snabbis till vivo och köpte 2 munkar o åt dom påvägen tbx t skolan o
sen hade vi redovisningen som vi skulle haft i december igentligen hahah VI fick VG+ btw ;D
sedan så hade vi låång rast innan spanskan o vi gick till vivo igen köpte 3 tuggummin o en sprite(fanns inte fanta)...sen hade vi spanska och sen hade vi lunch och sen rast igen o vi gick t vivo igeen o ja köpte en glass :O den smakade citron -_-' blä men de va glass iaf ;)
TOMAS PUTTA DEN UT UR MIN HAND :@@ ja du ...jag jagade honom lite över skolan... :P
sen hade vi spanska o vi övade på "pjäsen" oooorkaaaa me askungen ...speciellt på spanska -_-'
ja ja w/vi hade nationella genomgång elr va man sägen hur de gick för en i engelska och ja fick vg på allt ;) fett nice asså liisa sa att ja va en av dom 2 bästa i klassen ;D först nicole o sen ja -_-' spela roll ehm...

Inga kommentarer: