onsdag 18 juni 2008

18/6

Hej hej,
Idag har jag bara vart hemma så jag har haft morgonrocken på mej hela dagen XD
haha iaf, jag har bakat idag ^___^ chokladbollar :P men aja
Jag har pratat lite med Joni idag

På torsdag är det sista dagen som ja hinner vara med Magda innan hon åker till Kina
Vi ska kanske gå på bio elr nåt
Och min syster Josse kommer hem till sverige igen efter 1,5 år så det kommer blir kul att träffa henne, först ska vi på begravning för min morfar , sen ska jag och Josse gå på GRÖNAN :'D<3, på bio , på badhuset <3
Och Umut är ju i Turkiet, lite tråkgt
Kan fortfarande inte fatta att Nicole inte kan förlåta mej...
För Magda svek rejält, men jag förlät henne och nu är vi närmare än nånsin<333
älskar henne jättemkt , kommer fan sakna henne när hon är i kina... vad ska jag göra då lixom? :o

Mår skit idag, precis som alla andra dagar... :(
När ja tänker på allt som hänt mej under 1,5 år så blir jag deppig och gråter för det gör ont i hjärtat men allting som hänt i år kommer alltid finnas med mej hela livet och det är fan inte lätt att leva med det, orkar inte leva mer
det gör skit ont i hjärtat, mitt hjärta är ömt och kan lätt dö när som helst för mitt hjärta har blivit krossat jätte många gånger...
aja iaf Ha det Bra<333 // Beah

Inga kommentarer: