torsdag 19 juni 2008

19/6

Hur kan kärlek bli hat?
Hur kan närhet bli ensamhet?
Hur kan glädje bli sorg?
Hur kan ett hjärta bli till sten?
Hur kan man glömma någon man älskar?
Hur kan du göra såhär mot mej?
Hur kan du låta mitt hjärta dö?
Hur kan du låta mina tårar rinna?
Hur fan blev det såhär?
Hur kan du såra mej?
Hur kunde jag låta dej gå?
Först fanns kärleken, glädjen, närheten och hjärtan av guld
Och nu finns bara hat, sorg, ensamhet och hjärtan av sten
Hur fan kan du göra såhär??
Hur kan du förstöra mitt liv?
Varför?? <\3

Skrev den inatt när jag grät i mer än 3 timmar
Jag mår verkligen inte bra just nu :/
det är fett jobbigt men jag försöker ta det lugnt och gå vidare fast de går inte,..
fan varför har jag inte kommit över dej än ?? jag har inte kommit över dej på 3 månader
FAn va jag saknar dej och ja fattar inte hur det blev såhär...Andrez, du var mitt liv

Inga kommentarer: