torsdag 26 juni 2008

Hej hej :D
igår va jag med Nicole, Joni , Kajsa och nån annan på stan, vi skejtade och sånt
Sen när ja , nicole o joni skulle äta , så åt ja inget för att ja ville inte :p men dom tvingade mej att köpa nånting så ja köpte en jordgubbsmilkshake ;D mm haha joni sa de hans favorit :*
Aja sen när Kajsa och den andra tjejen skulle äta så gick vi till klaragrillen elr vafan den heter XD
och ja o nicole delade på en slushie ;D<3
haha och sen när ja , joni och nicole hade vart på film affären så va joni sur på dom i affären för att hans filmer hade inte kommit så han sa " ja har lust att slå ner någon" , och då sa jag " du kan nypa mej om du vill " så han nöp mej och de gjorde jätteont :$ men aja fick ett blåmärke på en gång typ :P sen satt vi på plattan trappan så gjorde joni ett " HEJ" på min arm med ett sugrör, sen sa ja " aa men ja gör på dej me " sen gjorde ja ett " HEJ<3" på hans arm haha och ja o joni pratade jättemkt och skrattade :D
sen iaf så skulle nicole hem och egentligen ja me och kl va typ 18. då men iaf ja följde henne till spånga och sen åkte ja pendeln tillbaka till tcentralen och sen va ja med Joni bara :D hade jättekul. Först gick vi in på Åhléns men han tyckte de va varmt så vi gick in i Hemköp :P sen gick vi ut och sånt , vi gick till en park vid max i kungsträdgården fast där bakom lite
och vi satt där nåra timmar och pratade och skratta :D :* hade fett kul med han men iaf
Sen gick vi igen för de va kallt ute
och han fråga hela tiden om ja va hungrig osv, men iaf så gick ja in på mcdonals och köpte en chickenburger ;D
och sen när ja ätit den så gick vi in på en gowdis affär bredvid och köpte klubba :D och ja betalade så höll ja i min plånbok men ja vet inte vart ja la den för sen 10 min senare typ så märkte ja att ja hade tappat den och de värsta va, ja hade mina hemnycklar och remsa där inne ... så aja vi letade och sen gick vi in i godisaffären igen och frågade om han sett min plånbok om ja glömde den där elr nåt... men han sa " du hade ingen plånbok när du betalade "
o ja ba "jooo ja hade den i handen, eru blind elr :S"
Sen hade ju pappa försökt ringa massa ggr osv så min bror ringde och sa att ja skulle åka hem på en gång men ja sa ja inte kunde för ja hade tappat min plånbok, remsa och nycklar... sen trodde han inte på mej och ja grät mitt framför joni, och han gav mej en näsduk :$ va gulligt va? :D
men aja sen gick vi till SL - Center och frågade om dom kunde typ göra nåt så ja kunde kma hem
men dom kunde inte så ja o joni gick mot spärren och han drog sitt kort till mej och sen gick ja ner till tåget och han gick till pendeln, så vi hann aldrig säga hej då ... men aja
sen satte ja mej o vänta på tåget och kände mej så fail så ja grät lite :(
och sen ringde joni precis innan tåget kom och sen åkte ja hem och steffiie öppnade porten åt mej, och sen när ja kom hem (23.15) skällde pappa på mej för att ja e sjuk i huvet, enligt han ...
iaf
så grät ja lite till, sen kl 00.22 ringde joni igen och vi pratade typ 7 min.
va skönt att prata med han ...

men iaf så idag har ja inte gjort så mkt bara fixat håret och sminkat mej och kollat liiite på tv och fan ja va ju jätte trött inatt så ja somnade 00.46 och vaknade 12.08
sov typ fan 11 timmar :O
haha mena ja pusss på er :D<3

Inga kommentarer: